اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو جشن قهرمانی پرسپولیس پس از غلبه بر مس رفسنجان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فولاد و نساجی در لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) | اهوازی‌ها در لیگ ماندنی شدند جدول لیگ برتر ایران در پایان هفته سی‌ام و قهرمانی پرسپولیس نتیجه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌| قهرمان سرخ می‌پوشد! ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و مس رفسنجان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به مس رفسنجان توسط گولسیانی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو خلاصه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی استقلال و پیکان(۱۲ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| برد بی فایده ویدیو گل دوم استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول استقلال به پیکان توسط مهرداد محمدی (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) پخش زنده بازی رئال مادرید و دورتموند در فینال لیگ قهرمانان اروپا (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نمره ضعیف گوش شکسته‌ها در جام تختی پخش زنده بازی نساجی و فولاد لیگ برتر (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جام در راه استادیوم آزادی + ویدئو
سرخط خبرها

رویارویی بحران‌زده‌ها

  • کد خبر: ۱۶۱۷۷۷
  • ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
رویارویی بحران‌زده‌ها
آرسنال و چلسی در آخرین بازی هفته سی‌وچهارم جزیره به‌مصاف هم می‌روند.

دیدار پایانی هفته سی‌وچهارم لیگ‌برتر انگلیس را دو تیمی برگزار می‌کنند که این روز‌ها در ناامیدکننده‌ترین حالت فصلشان قرار دارند. توپچی‌های لندن پس از ماه‌ها صدرنشینی، در هفته‌های پایانی فصل افت عجیبی کردند و جایشان را در صدر جدول به منچسترسیتی آماده دادند. در سوی دیگر، چلسی درحال گذراندن کابوس‌وارترین دوران خودش در سال‌های گذشته است و حتی تعویض مربی و نشاندن فرانک لمپارد روی نیمکت آبی‌های لندن هم تا اینجا نتوانسته است امید را به اردوگاه آن‌ها برگرداند و وضع آن‌ها را بهتر کند. در این اوضاع، پیروزی در این دیدار و سه امتیاز آن می‌تواند مرهمی بر زخم‌های هرکدام از دو تیم باشد.

کورسوی امید توپچی‌ها به قهرمانی

پیروزی سیتی برابر فولام در این هفته باعث شد که این تیم پس از غلبه هفته قبلش برابر آرسنال، در هشتمین بازی پیاپی در لیگ‌برتر برنده شود. این درحالی است که آرسنال در چهار بازی گذشته‌اش نتوانسته بود به پیروزی برسد. آن‌ها در این چهار بازی سه تساوی و یک باخت ثبت و فقط سه امتیاز از دوازده امتیاز ممکن را کسب کرده‌اند.

این نتایج باعث شد که هشت امتیاز اختلاف آن‌ها در صدر جدول از دست برود و حالا این سیتی است که با انجام یک بازی کمتر در صدر جدول رده‌بندی لیگ‌برتر ایستاده است. بااین‌حال، به‌نظر نمی‌رسد که آرتتا در آستانه دیدار تیمش برابر چلسی چندان ناامید باشد. این مربی اسپانیایی دراین‌باره به خبرنگاران گفت: ما هنوز بهترین بخش فصل را در پیش داریم. پنج بازی باقی مانده است. وقتی به این وضع نگاه می‌کنم، متوجه می‌شوم که هنوز چیزی تمام نشده است.

بنابراین، فقط می‌خواهم بیشترین استفاده ممکن را از این لحظاتی ببرم که حالا در آن قرار داریم. باید برابر چلسی پیروز شویم و امیدوار به لغزش سیتی در هفته‌های پایانی باشیم.
البته با وجود امیدواری سرمربی اسپانیایی توپچی‌ها، به‌نظر می‌رسد فقط یک معجزه می‌تواند قهرمانی این فصل را از سیتیزن‌ها بگیرد و آرسنال را بعد از بیست سال، دوباره قهرمان لیگ‌برتر کند. با وجود این، آن‌ها امشب در ورزشگاه خانگی به چیزی غیر از سه امتیاز راضی نخواهند شد.

لمپارد درپی رهایی از مخمصه

فرانک لمپارد که از زمان قبول هدایت چلسی متحمل پنج شکست شده، به‌دنبال کسب اولین امتیاز با آبی‌های لندن است. چلسی بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا، هفته گذشته با دو گل مغلوب برنتفورد شد تا با ۳۹ امتیاز در مکان دوازدهم قرار بگیرد. مسئولان باشگاه لندنی با برکناری گراهام پاتر و استخدام فرانک لمپارد سعی کردند شوک مثبتی در تیمشان ایجاد کنند، اما این شوک تا این لحظه جواب نداده و چلسی همچنان درحال سقوط است.

لمپارد از بازی با وولوز هدایت چلسی را به‌عهده گرفت و از آن روز در پنج بازی پنج باخت حاصل کار او بوده است. جالب اینجاست که پانزده تجربه آخر مربیگری لمپارد در اورتون نیز چنین وضعی داشت و شاگردان او در آن پانزده بازی دوازده باخت، دو مساوی و یک برد به‌دست آورده بودند. آبی‌های لندن در ادامه فصل هم بازی‌های سختی دارند و تغییرنکردن روند فعلی می‌تواند وضعیت آن‌ها را در جدول بدتر کند. شاگردان لمپارد تا پایان فصل باید با سیتی، یونایتد و نیوکاسل نیز دیدار کنند.

اسطوره چلسی امیدوار است با کسب پیروزی مقابل آرسنال روند نتیجه‌گیری‌اش را آغاز کند. با وجود اینکه توپچی‌ها از چهار بازی گذشته‌شان فقط سه امتیاز کسب کرده‌اند، در راه قهرمانی قطعا حاضر نخواهند بود دیگر امتیازی از دست بدهند و این کار چلسی را خیلی سخت خواهد کرد. لمپارد بهمن سال گذشته به‌دنبال کسب نتایج ضعیف و بعد از شکست مقابل وستهم از هدایت اورتون برکنار شد. او درحالی نیمکت اورتون را تحویل داد که این تیم بحران‌زده در مکان نوزدهم جدول رده‌بندی حضور داشت.

لمپارد در ۹ بازی آخرش با اورتون هشت‌بار متحمل شکست شد تا با خاطره تلخ این تیم را ترک کند. حالا او به‌خوبی می‌داند که اگر تا پایان فصل در چلسی هم چنین کارنامه‌ای از خودش به‌جا بگذارد، شاید دیگر تیم معتبری حاضر به اعتماد به لمپارد و سپردن سکان هدایتش به او نشود. پس اسطوره آبی‌های لندن هم درست مانند آرتتا، جز با سه امتیاز این دیدار حساس راضی نخواهد شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->